Witam wszystkich!
Jestem pedagogiem szkolnym. Mój gabinet znajduje się w sali nr 5a.
Możesz się ze mną spotkać:
Poniedziałek 7:00 – 11:00
Wtorek 10:45 – 14:30
Środa 7:15 – 15:15
Czwartek 8:00 – 12:00
Piątek 10:30 – 14:30
Cieszę się, że mogę pracować z dziećmi i młodzieżą.
Jako mama trójki dzieci z dużą rozbieżnością wieku znam problemy nastolatków, jestem także w centrum rozwoju dziecka wczesnoszkolnego. Nie mam gotowej recepty na pojawiające się problemy – nikt nie ma. Czas w szkole wykorzystam najlepiej jak potrafię.
P – pomoc w rozwoju pożądanych cech. Nieśmiałym – odwagi, zbyt odważnym – refleksyjności i poczucia odpowiedzialności, mającym trudności z przyswajaniem wiedzy – pomoc w znalezieniu najlepszych metod rozwoju.
E – edukacja. Zgodnie z planem, prowadzone lub koordynowane przeze mnie zajęcia profilaktyczno-edukacyjne obejmują szeroko ujęte tematy zdrowia zarówno fizycznego, jak i psychicznego.
D – dyscyplina. W sytuacjach trudnych będę dyscyplinować. Dzieci zachowują się inaczej w domu, inaczej poza nim. Jeśli szkoła ma być bezpieczna dla wszystkich, to wszyscy muszą przestrzegać reguł.
A – aktywność i otwartość na problemy uczniów.
G – gwarantowany szacunek i zachowanie tajemnicy dziecka.
O – opieka. Zawsze życzliwe wsparcie zarówno dzieci, które rozpoczynają naukę, jak i młodzieży.
G – grunt to zdrowe podejście. Dla mnie oznacza to akceptację zdania, że każde dziecko można wspierać we właściwym kierunku; jednym pomagać opanować emocje, innym pomagać w przyswajaniu wiedzy, inne uczyć dyscypliny. Tak więc dziecko kierowane do pedagoga szkolnego nie jest inne, wymaga tylko pracy nad wskazaną sferą rozwoju.
pedagog Małgorzata Bareja-Szewczyk